بی بی سی یک چیز را نگفت: زندگی جنسی خامنه ای را.! مگر همجنسباز بودن خامنه ای مهمترین بخش بیوگرافی نیست!؟

بی بی سی یک چیز را نگفت: زندگی جنسی خامنه ای را.! مگر همجنسباز بودن خامنه ای مهمترین بخش بیوگرافی نیست!؟
اینکه ولی امر مسلمین جهان، در نوجوانی از مفعول بودن لذت کافی برده است بر کسی پوشیده نیست. منتها قضیه اینجاست که چرا بی بی سی که دائما در زندگی جنسی شخصیتهایی مانند لئوناردوداوینچی و آبراهام لینکلن و … اظهارنظر کرده..در این مورد اظهارنظری نکرد!؟

این نوشته در Uncategorized ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای بی بی سی یک چیز را نگفت: زندگی جنسی خامنه ای را.! مگر همجنسباز بودن خامنه ای مهمترین بخش بیوگرافی نیست!؟

  1. EraZer Headad :گفت

    از دست خامنه ای ها که خلاص شدیم، متفکرنماهایی مثل شما را چه کار کنیم که رابطه ی جنسی با همجنس را فحش می دانند؟
    حالا اینکه این آقا با کسی خوابیده یا نخوابیده یا فاعل بوده یا مفعول بوده یا مسندالیه بوده دیگر بماند.
    سواد و شعورتان را بیشتر کنید.

    • ... :گفت

      من مشکلی با همجنسگرایان بی ریا ندارم
      مشکل من با همجنسبازانیست که میگویند همجنسباز نیستند.مثل خامنه ای
      من خودم هم همجنسگرا هستم..هم غیرهمجنسگرا

پاسخی بگذارید

